Słowa kluczowe Metatagi

Często ludzie popełniają błąd optymalizacji, używając bardzo ogólnych słów kluczowych, takich jak DVD lub samochody używane. Można w tych warunkach uzyskać dużo ruchu, ale jest bardzo mało prawdopodobne, że będziesz mógł znajdować się wysoko w rankingu na takie słowa. A nawet, jeśli się poszczęści i wysoka pozycja będzie uzyskana na te słowa, rodzaj ruchu będzie wam dawał bardzo niskie współczynniki konwersji, czyli duży ruch na stronie, nikłe efekty w postaci zamówień lub nawet samego przeczytania treści witryny.

Dlaczego? Ponieważ nie są one kierowane do tzw. targetu, czyli grupy docelowej, mówiąc językiem marketingowców. A bardziej prosto – nikły będzie odsetek osób wchodzących na Twoją stronę, szukających towaru przez Ciebie oferowanego. Zbyt ogólne słowa bowiem podałeś. Trzeba je uściślić. Można uzyskać 700 odsłon dziennie, ale nie gwarantuje, że te 700 trafień będzie kupować cokolwiek. Musisz dowiedzieć się więcej o konkretnych słowach kluczowych.

Na przykład, jeśli Twoja strona internetowa jest o wynajmie luksusowych apartamentów, byłoby o wiele bardziej korzystne dla Ciebie, aby celem (frazą kluczową) było wyrażenie „wynajem luksusowych apartamentów” , niż na bardzo konkurencyjne słowa „luksusowe” lub samo „apartamenty”. Byłoby jeszcze lepiej skupić się na wyrażeniu „[miasto lub nazwę miasta] wynajem luksusowych apartamentów.” Ten sposób jest teraz skierowanie do określonego obszaru lub regionu i konkretnego, ścisłego kręgu odbiorców, a zatem będzie przyciągać więcej potencjalnych klientów, niż ogólne pojedyncze słowo wpisane do wyszukiwarki.

Im bardziej ukierunkowane wyrażenie kluczowe, tym większe prawdopodobieństwo, że użytkownicy będą przyszłymi odbiorcami Twojej usługi lub towaru. Osoba, która wpisuje coś w rodzaju „luksusowe” może być że szuka luksusowych perfum i chce je kupić kupić lub po prostu popatrzeć na ceny. To wydaje się do Twojego celu bezużyteczne.

Zazwyczaj jest tak , że osoba szuka konkretnego obszaru lub regionu oraz poszukuje do wynajęcia, wie dokładnie, czego chce i są wyrażenia dłuższe niż luksusowe lub rezydencje.

Po ustaleniu najlepszego frazy kluczowej, następnie można zacząć zoptymalizować stronę dla tych specyficznych słów kluczowych i zlecić jej pozycjonowanie.